אריזות דיסקים מיוחדות
הכל מתחיל באריזה מרשימה
היום הרבה יותר מפעם, כל תחום הארגון ועיצוב אריזות מהווה ציר מרכזי להצלחה או כישלון של עסקי שיווק ופרסום. כמו כן, הטכנולוגיה שחדרה לכל בית עסק וארגונים, מייצרת קניית מוצרים וגאדג’טים שמגיעים באריזה איכותית ומיוחדת שגם שומרים על המוצר מפגיעה. על כן, יש צורך בכל מערך שיווקי מקיף של אריזות דיסקים מיוחדות – בבחירה נאותה של חומר הגלם, הגוונים, סטריליזציה, מיתוג וכדומה.
כמו כל מוצר שיווקי, בחלוקה של דיסקים לקהל הלקוחות, הדבר הראשון שהם ייחשפו אליו יהיה האריזה שלו. על כן, מומלץ שהאריזה תהייה מעוצבת בצורה אטרקטיבית וכבר בתהליך הייצור של אריזות דיסקים מיוחדות כדאי להשקיע בגרפיקה מקצועית שהיא ברזולוציה גבוהה על מנת להשיג הדפסה על גב האריזה ברמה איכותית. כדאי לזכור – תשומת הלב הראשונית של כל לקוח או עובד שלכם תופנה ראשית למעטפת וכמה שהיא תראה יותר מיוחדת – כך הדרך להצלחת הפרסום תהייה מהירה.
אריזות דיסקים מיוחדות
הכל מתחיל באריזה מרשימה
היום הרבה יותר מפעם, כל תחום הארגון ועיצוב אריזות מהווה ציר מרכזי להצלחה או כישלון של עסקי שיווק ופרסום. כמו כן, הטכנולוגיה שחדרה לכל בית עסק וארגונים, מייצרת קניית מוצרים וגאדג’טים שמגיעים באריזה איכותית ומיוחדת שגם שומרים על המוצר מפגיעה. על כן, יש צורך בכל מערך שיווקי מקיף של אריזות דיסקים מיוחדות – בבחירה נאותה של חומר הגלם, הגוונים, סטריליזציה, מיתוג וכדומה.
כמו כל מוצר שיווקי, בחלוקה של דיסקים לקהל הלקוחות, הדבר הראשון שהם ייחשפו אליו יהיה האריזה שלו. על כן, מומלץ שהאריזה תהייה מעוצבת בצורה אטרקטיבית וכבר בתהליך הייצור של אריזות דיסקים מיוחדות כדאי להשקיע בגרפיקה מקצועית שהיא ברזולוציה גבוהה על מנת להשיג הדפסה על גב האריזה ברמה איכותית. כדאי לזכור – תשומת הלב הראשונית של כל לקוח או עובד שלכם תופנה ראשית למעטפת וכמה שהיא תראה יותר מיוחדת – כך הדרך להצלחת הפרסום תהייה מהירה.
השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:
כבעלי עסק, אנו מחויבים כל הזמן לנסות ולשמר את קהל הלקוחות שלנו ובמקביל גם להרחיב אותו, שכן אם עסק לא מתרחב, צומח ומגייס לקוחות נוספים, הוא עלול למצוא את עצמו עומד במקום ומצטמצם. על כן, יש לנקוט בכמה דרכי שיווק שהן לא יקרות, על מנת להשאיר את הלקוחות הקיימים ולצבור לקוחות חדשים לצד הרחבה של מנעד השירותים שהעסק יכול עוד לספק. אחת משיטות השיווק האידיאליות הינה באמצעות הפצת תקליטורים עם חומרי שיווק ופרסום. אילו מיועדים לחלחל לתודעה של כל לקוח וליצור באז שיווקי בעלויות הרבה יותר נמוכות מחברות הפרסום שאנחנו מכירים.
פרמטרים עיקריים בתהליך ייצור האריזה
תהליך קופסאות לאריזות דיסקים והעיצוב שלהם ידרוש בדיקה של כמה פרמטרים בולטים: המידות, רמת ההגנה ועיצובו. לגודל האריזה יש שתי מטרות – האחת היא להתאים את האריזה לפרופורציות של התקליטור והשנייה ולהותיר מעט חלל לאוויר כדי לשמור על המוצר ולא לקבע אותו למארז. במקרה של תקליטור, הגודל הוא די קבוע, אולם בכל הנוגע לעיצוב ורמת הגנה ניתן כבר לשחק עם סגנונות עיצוב לעטיפות דיסקים ולהבליט אותן בגוונים, בכיתוב ובטקסטורה, על מנת שהן תבלוטנה ותשמשנה כמוצר פרסומי בעזרת מיתוג בית העסק.
ההגנה והעיצוב שמשדרגים את המוצר
בטיחות האריזה חשובה לשלמות המוצר. ומארז שהוא זול יכול להתבלות ולהישחק מהר ולהוריד מאיכות האריזה – מה שעלול לגרום להזנחה של המוצר על ידי הלקוח. כמו כן, אריזות מחומר לא איכותי יכול להשפיע על חזות המוצר ולהרחיק כל לקוח פוטנציאלי. עיצוב מוצרים הפך בשוק המכירות לדיסציפלינה משמעותית בכל הנוגע למיתוג. על כן עטיפות לדיסקים יכולות להגיע במגוון של עיצובים וגוונים שמושכים את העין בתוך קרטוניות כיס לדיסקים עיצוב שמרמז על התוכן של התקליטור וכדומה.