דיסק און קי OTG חיבור לסמארפונים

מה זה דיסק און קי לסמארטפון?

כולנו מכירים את הדיסק און קי למחשב שניתן להעביר דרכו ואליו, קבצים שונים והוא שימושי לנו גם לצרכי עבודה וגם לצרכינו הפרטיים. כאן מדובר בדיסק און קי עם חיבור לסמארטפונים שהוא מותאם הן למחשב האישי והן לטלפון הנייד. בצד ההתקן יש לו חיבור USB ובצדו השני חיבור  micro USB שמותאם לכל מכשיר סלולארי היום. דיסק און קי לסמארטפון הוא נראה כמו דיסק און קי רגיל, אולם האפשרויות שלו מספקות מענה אידיאלי לכל הצרכים של היום.

דיסק און קי עם חיבור TYPE C לאנדרואיד  החדש או חיבור ל IPHONE, דיסק און קי OTG חיבור לסמארפונים ניתן להשיג בנפחים שונים

13 - דיסק און קי OTG חיבור לסמארפונים

כשחושבים כיצד ניתן להפתיע את העובדים והלקוחות של העסק ולצד זה להמשיך לטפח במרוצה את פרסום העסק, המחשבה צריכה להיות תמיד מכוונת למתנה שהיא אחת ממוצרי המיתוג והפרסום, כדי שתענה על שני הצרכים גם יחד. מתנות ללקוחות יהיו חלק ממנעד מוצרי המשרד, מתנות שיש להן שימוש יומיומי, כך יהיה להן הרבה יותר אפקט ותהודה. אחת המתנות שבאמצעותה תוכלו לשמח את העובדים שלכם והיא תשמש אותם וגם אתכם כמוצר מיתוגי מושלם היא – דיסק און קי עם חיבור לסמארטפונים!

מוצר שימושי ליום יום

תתפלאו או לא, אבל רוב המידע שבו נתעמק או נעסוק ביום יום שלנו נמצא בתוך הסמארטפון, הרבה יותר מאשר במחשבים שלנו. הדיסק און קי מהווה מענה מושלם לכל צורך בו נרצה להעביר קבצים שונים מתוך הסמארטפון כמו תמונות, קבצי וידאו ועוד. לא פעם נרצה גם לפתח את התמונות שלנו שנמצאות בטלפון ובאמצאות הדיסק און קי ניתן יהיה לעשות זאת בקלות, אותו דבר לגבי קבצי מוסיקה קבצי וורד, מסמכים למיניהם ועוד. הדיסק און קי יהווה כלי עזר קל ונגיש שניתן לקחת אותו לכל מקום כשהוא טומן בתוכו מידע רב.

מתנה עם מיתוג

כמו עוד מוצרים עם לוגו רבים וטובים, כך גם הדיסק און קי יכול לפרסם את העסק או החברה. על גב הדיסק און קי ניתן לחרוט או להדפיס את הלוגו, את הגוונים שמייצגים את בית העסק והנה לכם מתנה ממותגת שעושה פרסום יומיומי ומספקת נוחות ויעילות מרבית

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: