מחברות ממותגות לעסקים

מחברות ממותגות לעסקים מספקות לכל בית עסק אמצעי פרסום אידיאלי שמעוצב באופן ייחודי, שמושך את תשומת הלב של כל לקוח פוטנציאלי ויוצר רושם רב על העובדים, הספקים או כל שותף עסקי שלכם. היום כל בית עסק תר אחר פתרונות שיווקיים לעסק שלו שלא יאלצו אותו להוציא הרבה כסף על אמצעי פרסום ושיווק יקרים ומאידך, יהדהדו לאורך זמן בתודעה של כל מי שמקבל אותם.

מחברות ממותגות לעסקים

מוצרי פרסום ומיתוג

מוצרי פרסום הינם דרך אידאלית למתג את העסק שלכם, להפיץ את כלל השירותים שלכם או המוצרים או כל מסר שיווקי שיש לו זיקה לעסק שלכם. באמצעות מוצרי פרסום ומיתוג תוכלו להעלות מודעות ולהדק קשר אישי למותג, בין אם מדובר בלקוח קיים או לקוח חדש או בין אם מדובר בעובד שלכם. מצד אחד, אנשים אינם אוהבים פרסומות, אולם, רובנו נשמח כאמור לקבל שי או כל מתנה שהיא חינמית, לא משנה אם זה עט, מחזיק מפתחות או מחברת ממותגת! ככל שהמתנה תהיה שימושית, כך היא תצליח לשרת את בית העסק נאמנה.

איך הלוגו קשור לתודעה?

מוצרים רבים שהם מתנות קטנות שמגיעות מבית העסק או החברה למטרות מיתוג, הם אפיק שיווקי מבריק ומבטיח, שכן מדובר במוצר שיש בו שימוש והוא מוענק ללא תשלום לעובד או לספק או כל לקוח של העסק שמקבל אותו באהדה רבה. עם זאת מדובר בפרסום לכל דבר, המוצרים נושאים את הלוגו של החברה, הגוונים שמייצגים אותה או הסלוגן שמנוסח עם מסר מהדהד. ככל שהאדם שקיבל את המוצר יעשה בו שימוש תדיר, כך תתגבר בתודעה שלו הקשר בין הנאה והרגשה חיובית לבית העסק ורק מכאן תוכל לצמוח תועלת לכולם.

מחברות מודפסות – מיתוג יעיל

מחברות ממותגות לעסקים הינן לכל הדעות כלי שיווק ומיתוגי ביותר, מאחר שהן נחשבות למוצר שיש בו שימוש רב. אנשים רבים יטו לשמור אותו על השולחן בעבודה, בתיק ובכל מקום זמין שניתן יהיה לעשות בו שימוש מידי. משום כך, חשוב לשים לב כי המחברות תהיינה מודפסות באיכות משובחת, זאת כדי שהן תשארנה שלמות לזמן ממושך ושם המותג של בית העסק יתנוסס תמיד בזווית העין של כל אדם שמקבל אותן.

תפיסה שיווקית חכמה

בזמן שתקציבים רבים מושקעים למטרות מסעות פרסום, עסקים שיש להם תפיסה שיווקית נבונה השכילו להבין כי חלק מהתקציב צריך ללכת להפקת מוצרי פרסום, שרצוי גם שיהיה להם שימוש. מוצרי הפרסום בהם אתם תשקיעו לא מוכרחים להיות יקרים במיוחד, אך ברגע שיש להם שימוש יעיל לחיי היומיום, כל לקוח פוטנציאלי שיקבל את המחברת הממותגת של העסק, לא יחשוב להשליך אותה לפח, אלא יבצע בה שימוש ממושך.

מגוון סוגי מחברות

ייצור מחברות ממותגות עם לוגו החברה יכולות להגיע בצורות, עיצובים וגדלים שונים. ביניהן ניתן להזמין מחברות כריכה קשה / או כריכה רכה, מחברות איכותיות שיש בהן 80-100 דפים. מחברת עם כריכה מעץ או מחברת עם כריכה צבעונית, מחברות ספירלה ועוד. יחד עם זאת, ניתן לעשות עוד צעד שיווקי לעבר קהל הלקוחות של העסק ולבצע התאמה בין המחברת הממותגת לבין המוצרים והצרכים שבית העסק מציע לכל קהל לקוחותיו. מחברות איכותיות תתאמנה לכולם ואפשר יהיה לחלק אותן בכנס של חברה, ביום גיבוש, באירוע שמטרתו לקדם מכירות, בפגישות עסקיות ובמועדים וחגים. עיצוב המחברת יהיה תלוי אך ורק ברצונותיו של העסק וחשוב לא לשכוח להוסיף למחברת את הלוגו או הסלוגן שלה וכן את פרטי ההתקשרות עמה.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: