"אורנוס" עט מתכת ראש כדורי כרית טאצ' למסכי מגע

מק"ט: CDP 2683

עט מתכת בעל שטח מיתוג גדול במיוחד
ראש כדורי, פתיחה בסיבוב
כרית טאץ' למסכי מגע
צבעים: שחור / לבן

עט אורנוס יענה על שני צרכים בו זמנית – כתיבה רגילה על דף, צ'ק, מחברת או פנקס, ובמקביל ניתן לעשות בו שימוש על גבי מסך הטלפון או האייפד בקלות ובפשטות. יש לקוחות שיבחרו לשים אותו בכיס החולצה, בתוך התיק, ברכב, על שולחן המשרד או בדופן הארנק, מה שבטוח שהוא תמיד שם, נאמן ושירותי.

"אורנוס" עט מתכת ראש כדורי כרית טאצ' למסכי מגע

כיום אנשים הזניחו כמעט לגמרי את כרטיס הביקור ונעזרים במוצרי פרסום וקד"מ שמהווים תחליף נהדר לשיווק העסק או החברה. היתרון הגדול במוצרי פרסום שמדובר באלטרנטיבה זולה עם יכולת אספקה בכמות גדולה ובעלת כוח שיווקי עצום. הדבר היחיד שנותר לעשות זה לבחור במוצר קידומי, שלרוב מדובר במוצר ניטרלי שמהווה שימוש ביום יום – כלי כתיבה הינם עונים תמיד על ההגדרה הזו מאחר שיש בהם שימוש תדיר למעשה בכל מקום, בעסק, במכונית, בבית ובכל טיול ופגישה.

על גבי העטים שיוחלקו מטעם החברה, ניתן להדפיס את הלוגו של החברה או פרטי ההתקשרות ובכל הזדמנות יהיה ניתן להיעזר בפרטים הללו. החשיפה תהייה זמינה לכולם, לכל מי שעושה שימוש אקטיבי בעט ולכל מי שנמצא בקרבתו. כמו בכל מתנה, איכות המוצר תעיד ישירות על טיב החברה ולכן ההמלצה תמיד לבחור במוצר ממותג שמיוצר מחומרים איכותיים ועמידים ממש כמו עט -"אורנוס" עט מתכת ראש כדורי כרית טאצ' למסכי מגע.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: