טכנו -אוזניות בלוטוס אלחוטיות איכותיות

מק"ט: CDP 1578

 המשמשות כדיבורית עם חיוווי קולי והקראת מספרי טלפון נכנסיםמגיע במארז.

 מתנה נהדרת מעוצבת ושימושית שכל אחד ישמח לקבל – וכן נוח מאוד למיתוג באמצעות הלוגו – כך תוכלו לחשוף בצורה ממוקדת ואלגנטית כל מותג שלכם

טכנו -אוזניות בלוטוס אלחוטיות איכותיות

בעידן בו המכשיר הנייד שלנו הוא אחד הדברים הכי שמישים ולא נוכל להעביר יום אחד בלעדיו, קל לשכוח שהמכשיר הזה נוצר בעצם כדי שנוכל לשוחח זה עם זה. בימינו המכשיר הנייד הפך למעין מחשב קטן ואישי שבאמצעותו ניתן לבצע מנעד פעולות, אולם לפני ואחרי הכל הוא לא באמת יעיל בהיעדר היכולת לבצע בו שיחות בכל רגע נתון. יחד עם זאת, מאחר ומדובר במוצר שימושי כל כך, כל אביזר שמתלווה אליו הוא בעל פוטנציאל שיווקי מובהק – ממש כמו האוזניות בלוטוס שלפניכם!

היום זה הכי נוח לשוחח עם אוזניות אלחוטיות, בלי כבלים שמסתבכים ונקרעים ותמיד עושים רעש רקע לא נעים – כעת תוכלו לשוחח בנייד שלכם עם הרבה סטייל! חברת CD PLUS מספקת לכם את המארז המרשים הזה של אוזניות אלחוטיות המשמשות כדיבורית עם חיווי קולי והקראת מספרי טלפון נכנסים – וכל זה מגיע במארז צבעוני עליו תוכלו להדפיס את הלוגו של בית העסק או החברה. תוכלו לשאת אותו לכל מקום בקלות ובנוחות בכיס, בתיק, או במכונית ולעשות בו שימוש בכל מקום שבו תהיו בלי שזה יפריע לאיפור או למשקפיים.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: