כרטיס ביקור- דיסק און קי

כיום, אחד המוצרים הנחשבים למוצר פרסום מובהק ויכול לשמש גם כמתנה ממותגת הינו – דיסק און קי ממותג. ישנם לא מעט דגמים של דיסק און קי ומגוון של צורות וגדלים, בעוד כולם מגיעים עם שטח שעליו ניתן להדפיס או לחרוט את הלוגו או הפרטים של החברה, המוצר או בית העסק. התקן נייד זה נחשב למבוקש בשל מגוון היתרונות שלו, כאמור מדובר במוצר שעל אף שהוא קטן וקומפקטי, מסוגל לאחסן בתוכו כמות רבה של מסמכים, תמונות, סרטים, מוסיקה, מצגות וכולי וגם לשמש כאמצעי גיבוי. עוד יתרונות שלו הם גודלו המזערי שמאפשר להתנייד אתו לכל מקום, קלות השימוש והיעדר התלות בכל מקור אנרגיה.

כרטיס ביקור- דיסק און קי

כרטיס ביקור לכל דבר!

עם כל כך הרבה יתרונות, נפח אחסון ויכולת שליפה שזהה לכרטיס ביקור – למה שלא נהפוך אותו לכרטיס ביקור? התקן נייד יכול לספק יתרון גדול נוסף ולשמש עבור כל אחד כתחליף משודרג לכרטיס ביקור. ניתן ליישם בו את הפרטים של החברה, מצגת של בית העסק וכל פרט חשוב. בנוסף, ניתן למתג אותו בלוגו של       החברה על גבי אריזת דיסק און קי. דיסק און קי מיוצר במגוון צורות ואפשרויות מיתוג וכן עשוי מחומרי גלם שונים כגון – פלסטיק, עץ, מתכת, גומי וכו'. על כן, כל בעל עסק שירצה לקדם את עצמו, להשאיר חותם על לקוחותיו ועל הקולגות שלו ולעשות רושם רציני ומוכבד על כל לקוח פוטנציאלי – מוטב כי יעשה שימוש בהתקן נייד שיהווה תחליף חדשני ורענן לכרטיס הביקור הגנרי.

דיסק און קי – הבחירה המועדפת

תם העידן של המתנות שנזרקות להן לפח – התקן נייד הוא מתנה שתישמר תמיד בקרב הלקוחות ויהיה לה שימוש יום יומי במשרד וגם בבית וכך החברה או בית העסק יזכרו תמיד!  אצלנו ב- סי.די פלוס תמצאו מגוון סוגים של דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי, מפתח, כדור הארץ ובכל צורה, עיצוב והתאמה אישית ומקורית, שפוגעת בדיוק בטעם ובצרכים של החברה ומצליחה למקסם את אפשרויות השיווק שלכם.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: