קופסה USB סגירת מגנט

קופסת פלסטיק שקופה עם סגירה מגנטית לדיסק און קי ניתן להתאים למגוון דגמים של דיסק און קי

הייחודיות באריזה עם מגנט

יש מגוון של אריזות שיכולות להגיע בצורות שונות ובחומרי גלם שונים, אולם במקרה של אריזה עם מגנט ניתן יהיה להשיג רושם אלגנטי יותר ומוצר בעל מראה בטוח. ניתן לסמוך על הקופסא שתיסגר בעצמה, בזכות אותו מגנט, וכך תשמור על התכולה בלי שנדאג אם שכחנו לסגור אותה.  

קופסה USB סגירת מגנט

בעלי עסקים שרוצים להפתיע את העובדים שלהם בשי לחג או מתנה שמיועדת לכל אירוע חגיגי, ישקיעו לא מעט זמן במחשבה מה יכול להיות ייחודי, מקורי וגם שימושי עבורם. יחד עם זאת, כל בעל עסק מבין שהמתנה צריכה להיות גם ממותגת על מנת שתהווה מוצר פרסומי שמקדם את החברה. על כן, רצוי שהשי יהיה בעל זיקה לעסק ועם זאת גם שימושי ויעיל. אחד המתנות המקוריות שתוכלו למצוא היום שעונה על כל הדרישות הללו היא  – דיסק און קי בקופסא עם סגירת מגנט, מתנה נהדרת ושימושית כשעל גב הקופסא ניתן למתג את השם או הלוגו של החברה או בית העסק.

שימוש חוזר באריזה

אריזת דיסק און קי לא רק תשדרג את השי שלכם היא גם תוכל להיות ביום מן הימים קופסא למנעד צרכים שונים – קופסת תבלינים, מטבעות וכולי. השם שיתנוסס עליה לעולם ויהדהד לנצח, גם אם השימוש בה ישתנה. בצורה הזו תוכלו ליצור רושם ראשוני מושלם ולספק מוצר שהוא מעין קידום מכירות אקטיבי עבור העסק וגם מתנה עם מנעד שימושים.

איך המיתוג עוזר לנו ?

היו בטוחים שכך הלקוחות והעובדים שלכם תמיד ישמחו לקבל דיסק און קי ממותג וייזכרו בכם בכל שימוש. לאריזות ממותגות תהייה משמעות גדולה בכל הנוגע למיתוג ופרסום העסק והמוצר, הן מייצרות קשר חיובי עם הלקוח שמזהה את המיתוג ויודע שיש "בית" למוצר שהוא מקבל שדואג לו ונמצא שם עבורו בכל צורך.

זיכרון נייד יהיה לו תמיד שימוש, לכן הוא אידאלי בתור מתנה ללקוחות, לעובדים ולספקים וכולי. וזו לא תהייה עוד מתנה שתישאר לה במגירה –  המארז שתצרפו יעניק להתקן מראה אקסקלוסיבי ואלגנטי – שישדרג את המתנה שלכם!

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: