קופסת קרטון ממותגת לדיסק און קי

כל בעל עסק או חברה שירצה להעניק לעובדים או לקהל הלקוחות שלו מתנה, ישקיע לא מעט זמן בבחירה שלו ומלבד הרצון שהיא תהייה שימושית, הוא גם יבקש ובצדק, שתהווה אלמנט שיווקי שמפרסם את העסק. יחד עם זאת, בכל בחירה שתעשה, יש לקחת בחשבון גם את האריזה שבה תונח המתנה ללקוחות, שכן מארז תמיד ישדרג את המתנה ויעניק לה מראה הרבה יותר מכובד ומרשים ובמקביל יהווה כשלעצמו מוצר פרסומי. במקרה והבחירה הינה – דיסק און קי עם לוגו, ניתן למצוא היום מארזים עם קופסאות קרטון מהודרות שיכולות לעטוף את ההתקן באופן שיגן עליו ולשוות לו מראה הרבה יותר אקסקלוסיבי ומפואר.

קופסת קרטון ממותגת לדיסק און קי

שימוש רב פעמי באריזה

קופסת מארז לדיסק או קי תצליח לשדרג את המתנה וגם תוכל לשמש בבוא העת קופסא שמיועדת לכלי תפירה או עבור אחסון כלי כתיבה וכולי. על אריזת הדיסק און קי אפשר יהיה להדפיס כיתוב מיוחד או למתג באמצעות לוגו, סלוגן או פרטי החברה או בית העסק. בצורה זו ניתן יהיה לקבל מוצר מרשים, אקולוגי ובו זמנית מוצר פרסומי שיחזיק מעמד לאורך זמן.

אריזה לדיסק או קי מקרטון מעוצב

ניתן למצוא היום מבחר של  סוגי אריזות שיספקו פתרון מושלם לכל מוצר ובעיקר תבטחנה שמירה על ההתקן שמוטמן בתוכה, שלא ייהרס מתנאי לחות או חום. סוגי אריזות שמתאימות להתקן נייד USB –  הן אריזות מפח, אריזות עץ, מקרטון מעוצב וממגוון של חומרי גלם איכותיים שישדרגו את המתנה ויעניקו לה מראה מהודר ומושקע. הבחירה בקופסת קרטון מעוצב הינה בחירה מעולה, שכן הקרטון הינו חומר מתכלה ואקולוגי במיוחד, קל ונוח לעיצוב, כמו כן, הוא יאחסן את הדיסק און קי בתנאים אידיאליים וישמור עליו.

מיתוג החברה

אז אחר שהבנו שאריזה הינה כלי שיווקי יעיל לא פחות מהמתנה שטמונה בתוכה ושהיא זו שיוצרת את האינטראקציה הראשונית עם הלקוח, כדאי למתג עליה את שם העסק וכך להרוויח שתי ציפורים במכה, גם שביעות רצון של כל לקוח או עובד וגם פרסום ומיתוג החברה שמתנוסס לעניי כל.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: