דיסק און קי בצורת מפתח CDPUUDP 011

  • דיסק און קי בצורת מפתח כולל הדפסת לוגו או חריטת לייזר
  • דיסק און קי מתכתי בצורת מפתח  כולל מקום למחזיק מפתחות
  • הדפסת לוגו עד 2 צבעים מצד אחד או שתי הצדדים או בחריטת לייזר
  • מגיע בנפחים 8 GB עד 128 גיגה
  • ניתן להזמין גם בנפחים קטנים   MB512 עד GB4  בהזמנה מיוחדת
דיסק און קי בצורת מפתח כוללמ חריטת לייזר צד B CDPUUDP 011 300x211 - דיסק און קי בצורת מפתח  CDPUUDP 011
דיסק און קי בצורת מפתח כולל הדפסת לוגו צד A CDPUUDP 011 300x183 - דיסק און קי בצורת מפתח  CDPUUDP 011

דיסק און קי בצורת מפתח

דיסק און קי מפתח נחשב למתנה שיש בה שימוש רב ועם זאת היא גם מייצגת באלגנטיות את תחום התקן הנייד. למפתח יש משמעות של פתיחה ונעילה, מה שמרמז על דיסקרטיות, תחושת מוגנות וגם על פריצת דרך. מלבד תחושת ביטחון שמקרין מוצר זה, ברגע שהוא ממותג, כך השם שיופיע עליו יקבל את הרושם של עסק רציני שניתן לשים את מבטחנו בו, ופרט לזה, דיסק און קי בצורת מפתח מהווה מתנה אידיאלית לעובדים וגם ללקוחות של העסק מאחר ויש בו גם אפקט שיווקי.

ההתקן עצמו עשוי מתכת שמצופה ניקל, מה שמספק מראה דמוי מפתח אמתי למדי שמעביר תחושת חוזק, עמידות ואמינות וגם נשמר לאורך שנים ומאפשר שימוש יעיל ופשוט. במידה ורוצים למתג את המפתח ולהוסיף עליו את הלוגו או את השם של הארגון, ניתן לעשות את זה מכל אחד מצדי המפתח, בכל צבע, צורה וסגנון שרוצים. בנוסף, חור המפתח יוכל לשמש כל אחד כמקור השחלה לצרור המפתחות, חוט או שרשרת, או במידה רוצים לשדרג את המתנה, ניתן להטמין אותה בתוך קופסא ייעודית שתואמת את המפתח והנה לכם אריזה מעוצבת ומרשימה במיוחד.

דיסק און קי בצורות הינו כאמור שי שיהווה מוצר קד"מ של החברה במסגרת כנס או תערוכה ויחולק לכל מי שנוכח. ארגונים ובכנסים עסקיים, אירועי חברה ושי לחג לעובדים, לקוחות ושותפים. הוא יתאים גם למועדים מסוימים כגון – ראש השנה או  מסיבת סוף השנה, כביטוי של אבן דרך בצמיחה ושגשוג של העסק או במקביל למהלך עסקי ייחודי (מיזוג, השקה של מוצר חדש וכו') וגם בעת ברכות ואיחולים במגוון אירועים.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: