דיסק און קי עם חריטת שמות משתנים

בעולם הדיגיטלי והטכנולוגי שאנחנו חיים בו כיום, תמיד נחפש להתחדש במתנה מקורית שימושית וייחודית לאנשים שאנחנו מוקירים, לעובדים של החברה, לספקים ללקוחות הקיימים ללקוחות הפוטנציאלים ועוד… דיסק און קי כארד יהווה שי ראוי ביותר שיהווה שימוש עבור כל אחד. פריט זה נחשב לאחד האביזרים ההכרחיים לכל מי שעוסק בטפסים ובדוחות שונים שקיימים אצלו במחשב, במשרד או בבית וגם לכל מי ששומר תמונות, קבצי מוזיקה וכו'. לאחרונה נהייה טרנד של חריטה של השם או הלוגו של בית העסק או החברה על הדיסק און קי למגוון מטרות.

תיאור ומאפיינים

  • דיסק און קי מתכתי גוף פנימי פלסטיק איכותי כולל מקום למחזיק מפתחות
  • חריטת שם משתנה על כל דיסק און קי
  • מתנה יפה ומיוחדת לתלמידי סוף שנה או לכל אירוע שרוצים לתת מתנה באופן אישי ופרסונלי
  • מגיע בנפחים 16 GB עד 128 גיגה
  • ניתן להזמין גם בנפחים קטנים   MB512 עד GB8  בהזמנה מיוחדת
  • דיסק און קי מסתובב
  • דיסק און קי בחריטת לייזר

מתאים כמתנה ללקוחות בכנסים ובאירועים מיוחדים וכמתנת סוף שנה לתלמידים.

דיסק און קי עם חריטת שמות משתנים

חריטה של השם או הלוגו על הדיסק און קי

לעיתים הזיכרון שנשמר בהתקן הינו משמעותי ויקר ערך ובהתאם לזאת יש כאלה שיעדיפו לבצע חריטה על הדיסק און קי למטרות סימון במידה והדיסק און קי הלך לאיבוד, כך ניתן יהיה לאתר אותו ולהשיב אותו לבעליו. בנוסף, ישנן חברות הייטק ומחשוב שמעוניינות לחלק דיסק און קי עם שם של החברה או הלוגו שלה לעובדי החברה, בין אם זה למטרת עבודה או בין אם מדובר כמתנה אישית. בכל מקרה, חריטה על דיסק או קי תתרום רבות למיתוג של העסק, בצורה הזו השם על גבי ההתקן יחדור היטב לתודעה של הלקוחות, העובדים, הספקים ובקרב כל מי שייחשף אליו הוא יצליח לעורר מודעות. על ידי חריטה בלייזר ניתן להוסיף על ההתקן כל מה שעולה על רוחכם, אולם יש לזכור שהשטח הינו קטן יחסית וצריך לנצל אותו בחכמה.

אפשר למצוא היום מגוון של סגנונות של התקן אישי שעליו חרוט השם, בדרך כלל מדובר בדיסק און קי עם חיבור לסמארטפונים שהוא מסתובב ושהשם חשוף לעניי כל גם כשחיבור ה- USB מאוחסן. דיסק און קי שעליו חרוט השם האישי באמצעות חריטת לייזר יתאים גם כשי נחשק וייחודי לסוף שנה לתלמידי בית ספר, לבוגרי חטיבה, תיכון, לסטודנטים, לחבר או מכר. מדובר בשי אישי ועמיד שנשאר לאורך זמן ותמיד נעשה בו שימוש.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: