דיסק און קי GOLD

דיסק און קי יוקרתי מטיל זהב בנפחים 1 עד 128 GB

ניתן לחרוט לוגו וכיתוב בחריטת לייזר

אין בכלל שאלה שזיכרון – USB נייד שינה את כל כללי המשחק בעולם בכל הנוגע לאחסון מידע נייד! מוצר חיוני שכל אחד מוצא בו שימוש, קל ונוח לשאת אותו לכל מקום, אפילו על צרור המפתחות שלכם. אפשר להשיג אותו בכמה נפחים מהגדול ועד הקטן, בדגמים, צבעים, טקסטורות וצורות מקוריות וייחודיות. היום תוכלו למצוא אותו גם במראה המכובד והאקסקלוסיבי ביותר  – דיסק און קי יוקרתי מסוג גולד, במתנה פרקטית ומכובדת ביותר למנהלים, ללקוחות ולכל עובדי החברה – מתנה שרק תעצים את הרושם על החברה שלכם, שלא תישאר מיותמת במגרה וכל אחד ישמח מאוד לקבל.

דיסק און קי GOLD

מתנה נוצצת ומבריקה!

זיכרון נייד בצורת מטיל זהב הוא מתנה שימושית לכל אדם. המראה הזהוב והבוהק שלא ניתן להתעלם ממנו בולט בשטח וכן החריטה של הלוגו שלכם תסקרן כל אחד. מדובר בגאדג'ט ומוצר פרסומי מעולה ומתנה שנשמרת לאורך זמן שכל אחד יעריך ויוקיר. הוא יאפשר העתקה והעברה של קבצים, תמונות וכל מסמך חשוב ממחשב למחשב. מדובר באחד מהזיכרונות הניידים הכי מעוצבים שיש היום שמשדרים כל כך הרבה יוקרה ומעלים חיוך רחב ומסופק!

המתנה האולטימטיבית לעובדים, לספקים וללקוחות

כל חברה וארגון שמכבד את עצמו יידרש מעת לעת להקציב תקציב שמיועד למיתוג ופרסום המוצר או השירות שהוא מעניק. כידוע, התועלת של מוצרי הפרסום הינה גבוהה ומוכחת ביחס לעלות של מוצרי הפרסום כשהמוצר המוביל כיום הינו  – דיסק און קי ממותג. במידה והחלטתם להעניק מתנות ללקוחות ולעובדים אתם יכולים להיות משוכנעים כי זיכרון נייד בצורת מטיל זהב הינו השי המושלם שהם יעשו בו שימוש רב ולאורך זמן וכך גם ייחשפו כל פעם ללוגו של העסק, כשהוא ייחרט להם טוב טוב בתודעה. המראה היוקרתי והמוכבד של מתנה זו יתאים בהחלט לחלוקה במסגרת כנסים או תערוכות בהם העסק משתתף. כמו כן, ניתן לחלק אותה בכל הזדמנות שרוצים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: