הדפסת קלפים ומארזי קלפים

  • הדפסת קלפי משחק
  • תכנון ייצור הדפסת קלפים ומארזי קלפים, הפקה ואירוז מארזי קלפים כולל קלפים פינות עגולות או ישרות
  • מארז דבולקס מודפס צבעוני + למינציה
  • קלפים פינות עגולות או ישרות 300-350 גרם כולל למינציה
  • הדפסה בצד אחד או שתי צדדים
  • ניתן לייצר גם בכמויות קטנות מינימום 200 יחידות

מגוון שירותי הדפסה על מוצרים

IMG 3511 300x207 - הדפסת קלפים ומארזי קלפים
הדפסת קלפים ומארזי קלפים

הדפסה של קלפים היא הדפסה ייחודיות שדורשת מומחיות של בית הדפוס והרבה ניסיון בתחום. בית דפוס שיש לו מומחיות בתחום הדפסת קלפים יספק הדפסה איכותית, פשוטה וזולה, כך ניתן יהיה לחסוך בעלויות וכן גם ליהנות מאספקה מהירה. על מנת לבצע הדפסה איכותית לקלפים יש גם חשיבות לכל הציפיות שלכם מהתוצאה – מסוג הנייר, גודל הקלף והשבחתו, שכן אלה יקבעו את מידת איכות הדפסת קלפי משחק לכל מטרה שלכם.

הגדרה של כל המפרט הטכני

מומלץ מאוד, בטרם תשחררו לחופשי את כל מארזי הקלפים שלכם להדפסה, להגדיר במדויק ובצורה מקצועית את מה שאתם רוצים וכך גם תוכלו לבצע השוואת מחירים בין בתי הדפוס השונים.

מה גודל הקלף?

יש משמעות רבה לגודל של הקלף, גם מבחינת הנוחות שלו בעת המשחק, וגם מבחינת ניצול גודל הגיליון המרבי ממנו הוא נגזר (לא ניתן להדפיס קלף בודד אלא רק מס' קלפים לפי גודל הגיליון ואז אפשר לחתוך לגודל שרוצים.)

קביעת סוג הנייר

לסוג הנייר תהייה חשיבות גדולה. כך למשל נעשה שימוש בנייר חלק לצורך הדפסת קלפים שמורכבים מתמונות, זאת כדי לקבל תוצאה חדה עם קונטרסט גבוה במיוחד. מאידך, נוכל לעשות שימוש בנייר שמכיל עץ בהדפסה של איורים צבעוניים, זאת כדי להדגיש את טקסטורת הדף ואת האותנטיות של האיור.

השבחת הקלף

בדרך כלל מוסיפים לקלפים ציפוי של למינציה שהוא מט או מבריק, או במקביל ציפוי בלמינציה – UV. בכל בחירה, הציפוי יספק מראה מבריק או מט. בחירת סוג הלמינציה תתאים לסוג הקלפים. כמו כן, היא גם תשפר את עמידות הקלפים. החיסרון בציפוי למינציה והפיכה שלו לקלף " קשיח"  הוא בכך שהקלף יאבד את האלסטיות שלו שדרושה למשחק. פינות עגולות: מומלץ לעגל פינות בכל קלף כדי להגדיל את העמידות שלהם.

בחירת סוג המארז

לעיתים נרצה מארזי קלפים ממותגים ולעיתים לא, בכל מקרה, בחירה צריכה להילקח ויש לה גם חשיבות, מאחר והיא נתפסת כחלק משמעותי ביותר בקבלת ההחלטה של הרוכש – איזו חפיסת קלפים שנמצאת על המדף כדאי לו לרכוש?

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: