מחזיק מפתחות + דיסק או קי ממותג

בימינו דיסק או קי ממותג נחשב למוצר קידום מכירות שמועדף על בתי עסק וחברות בשל השימוש התדיר שהוא מספק. בתי עסק רבים מחלקים אותו כשי לעובדים וללקוחות כשהוא מגיע ממותג עם השם והלוגו של החברה ובית העסק וכך הופך למוצר פרסומי לכל דבר. מדובר במתנה שבאה לשרת פונקציונליות מסוימת – היא תאפשר לכל אחד לשמור בו קבצים, תמונות, מוסיקה וכל מה שיחשקו בו כשזה נמצא תמיד בקרבת מקום – על מחזיק המפתחות.  מדובר במתנה שיש בה שימוש יומיומי בבית, במשרד, בחופשה, בפגישות עסקים וכולי ובשל השימוש התדיר כך גם גדלה החשיפה ללוגו המודפס על גב ההתקן, מה שמעניק שירות פרסומי ושיווקי נהדר.

מחזיק-מפתחות+דיסק-או-קי-ממותג

דיסק און קי – מתנה אידיאלית לכולם

כל אחד מאתנו מחזיק בצרור מפתחות של הבית שלנו, של המשרד, הרכב ותיבת הדואר. אנו שומרים את הצרור צמוד אלינו והוא למעשה מתלווה אלינו לכל מקום. מה עם הקבצים שלכם במחשב? המסכמים החשובים, התמונות של הילדים, המוסיקה וכולי? האם גם הם מתלווים אליכם? היום הם יכולים להיות צמודים אליכם בלי שתאלצו לקחת את המחשב הנייד לכל מקום וזאת באמצעות – מחזיק מפתחות + דיסק און קי ממותג, בדיוק כזה שמוצג כאן לפניכם.

דיסק און קי מהווה בימינו פריט חובה ללא מעט אנשים, בפרט אלה שתחום עיסוקם הינו בעולם הדיגיטלי. מעבר לכך, לכל אדם שמעוניין לשמור ולנייד ממקום למקום באופן הפשוט והנוח ביותר, מגוון קבצים למיניהם. הדיסק און קי יכול להוות עבורו מוצר אידיאלי. בין אם זה סטודנטים, מורים, אנשי עסקים או דיג'יי שבמקום לסחוב קייס תקליטורים כבד, יוכל להסתפק בדיסק און קי גדוש במוזיקה איכותית.

כידוע, את הדיסק און קי פיתחה חברה ישראלית בשם M-Systems. והשם  – Disk on Key שניתן להתקן הזה מתאר את השימוש של החזקת תוכן של דיסק על גבי מחזיק המפתחות שלנו. מדובר בפריט נוח ובעל עלות נמוכה שהגודל הזעיר שלו, הוא למעשה מה שהופך אותו לכל כך נוח ואטרקטיבי.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: