מחזיק מפתחות מודפס

כשרוכשים שי שעליו מודפס לוגו או כל מאפיין מיתוגי שמיועד ללקוחות או לעובדי החברה, יש להבין מראש עד כמה הוא באמת הולך להיות שימושי. הרי הטעות הנפוצה ביותר היא לרכוש שי שאין בו שימוש וכך נפספס למעשה את המטרה. הדפסה על מחזיקי מפתחות הינה מתנה מרשימה ומיוחדת לכל בעל עסק שמעוניין לקדם מוצר או שירות, בקרב הלקוחות וגם כשי אישי עבור העובדים של החברה. מחזיקי מפתחות עם הדפס יהוו כלי מיתוגי, זמין ובעלות נמוכה. כיום נהוג להעניק בכל תערוכה או כנס עסקי שי שאתו ישובו המוזמנים חזרה לביתם, ומחזיק מפתחות שעליו מתנוסס בגאווה הלוגו, התגלה כשי מקורי שהוא גם תזכורת מהדהדת לכל לקוח, שהעסק והשירות קיים ונוכח.

מחזיק מפתחות מודפס

כל היתרונות בהדפסה של מחזיקי מפתחות –

אפקט בעל מיתוג ופרסום שניתן לקחת לכל מקום – הלוגו או הפרטים שיודפסו על המחזיק מפתחות יתלוו לכל מקום ויעוררו עניין וסקרנות.

עיצוב אישי – בחירה אישית בהתאם לצרכים, לטעם ולסגנון שלכם.

שי בכמות מסחרית –  ניתן להזמין מחזיקי מפתחות מודפסים בכמות גדולה ולחלק בכל הזדמנות וכך להפיץ את השירות של החברה כמה שיותר.

שי בניחוח עסקי – מחזיק מפתחות מודפס ישתלב נהדר בכל כנס או אירוע חברה, ויחזק את המודעות לחברה ולכל השירותים שהיא מספקת בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

עלות נמוכה – מדובר במוצר בעלות נמוכה עם אפקט פרסומי גדול, זול וזמין.

פעולת ההדפסה על מחזיקי המפתחות הינה קלה ביותר לביצוע וכל שיש לעשות זה לבחור את התמונה או הלוגו ולעלות אותם לאתר, כך תוכלו גם להתרשם ממבחר של סגנונות מחזיקי מפתחות להדפסה –  לב, חמסה, עיגול, ענן וכולי.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: