פנקס כריכה קשה, עם עט – רוייטר

מק"ט: CDP ST9055

  • פנקס כריכה קשה, עם עט, סגר גומי, 60 דף שורה, נייר ממוחזר 80 גרם, גודל A6
  • מידות: 13.5*8.5
  • כמות יחידות בקרטון: 100
  • מידות קרטון: 24*36*29
פנקס כריכה קשה, עם עט – רוייטר

היום אפשר למצוא מגוון רחב של פנקסים – החל מפנקס רך וקטן שיכול להיכנס בקלות לארנק או לתיק ואפילו לג'קט, ועד לפנקס מהודר שמונח על שולחן העבודה שלנו ומשמש אותנו למגוון צרכים. הזמנה מיוחדת של פנקס כריכה קשה עם לוגו של החברה או בית העסק יאפשר לחברה לקדם את המודעות למותג שלה ולהפיץ אותו אל מול קהל לקוחות רב.

ישנם לא מעט שימושים שניתן לעשות באמצעות פנקס כזה – חישובים, רעיונות, שרטוטים, כתיבה של תוכניות וכן פתרון של תרגילים מורכבים. חלוקה של פנקסים קשיחים אלה באירועי קד"ם תעלה את התודעה של קהל המוזמנים לשירותי החברה או לכלל מוצריה.

מתנה נהדרת לעובדי החברה – מדובר בשי צנוע אך קסום, שיחולק לאחר יום גיבוש או טיול חברה ויעלה את המורל כשהוא מסכם את המפגש המהנה. הוא גם יכול לשמש כפנקס לרישום שעות, כתיבה של הערות ועבור ניהול סדר יום.

קורסים וסדנאות – לא פעם במהלך קורס או סדנא מטעם החברה, תתנהל גם הרצאה בה ניתן לכתוב רשמים מאותה הרצאה או כל דבר אחר שעולה בראש בעקבות ההרצאה או הפעילות. חלוקה של פנקס כריכה קשה לכל משתתף תהווה בהחלט מחווה מרשימה שמאפשרת לקדם את הארגון שיזם את הקורס/ סדנה. הכנסה של פרטי התקשרות וכל תוכן שיווקי על גב הכריכה יאפשר לכל משתתף להיות בקשר עם החברה בכל רגע נתון.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: