מחזיק מפתחות דיסק און קי ממותג

יש מחזיק מפתחות ויש דיסק און קי – אלה שני מוצרים שונים. אולם, היום תוכלו לחבר את שניהם יחד ולהפוך אותם למוצר אחד יעיל במיוחד! מחזיק מפתחות נמצא כל העת בהישג יד, כמו כן, גם דיסק און קי שמכיל את כל הקבצים הכי חשובים שלנו יהיה נוכח בתיק שלנו, כשלמעשה נוכל לעשות בו שימוש בכל רגע נתון, מבלי להיאלץ לסחוב את המחשב מהעבודה או מהבית. על כן, החיבור בין השניים הפך לחיבור פופולרי ומבוקש שמשלים זה את זה.

מחזיק מפתחות דיסק און קי

כעת, תוסיפו לזה מיתוג!

אז למה שלא נהפוך את המוצר המשובח הזה למוצר יעיל עוד יותר שיהווה גם מוצר שיווקי לכל דבר? מחזיק מפתחות ממותג ישמש גם כשי שתוכלו לחלק לכל אחד מהעובדים שלכם בכל הזדמנות בה תרצו להוקיר את עבודתם. תוכלו לחלק את המוצר הזה לכל הלקוחות הקיימים ולכל לקוח פוטנציאלי במסגרת כנס חברה או אירוע חברה בעל אופי שיווקי ועוד. את המתנה הממותגת, שעליה מתנוסס שם העסק הלוגו ופרטי התקשרות, כל אחד ישמח לקבל וכך תייצרו בלי מאמץ כלל, מנגנון פרסומי מובהק!

מגוון של דיסק און קי

מחזיק מפתחות זה יגיע במגוון גדלים וגוונים, צורות ורעיונות מקוריים ויהווה שימוש לכל אחד בכל גיל, בעוד הוא מאפשר העברה של קבצי מחשב בצורה פשוטה וזריזה. ניתן להעביר בו גם קבצי תמונות, וידיאו ומוזיקה. הדיסק און קי מחובר ישירות למחזיק המפתחות וכך הוא נמצא תמיד סמוך לכל משתמש ובכל מקום שאליו הוא ילך. הלוגו יתנוסס לו בגאווה על גב המוצר וכך ישמש כתזכורת לכל, של השירות או המוצר שהחברה מספקת בכל שלב בו הוא יזקק להם.

מוצר פרסום וקידום מכירות מנצח!

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: