מפצל USB

כידוע, מוצרי עזר למחשב מגיעים תמיד עם יציאת USB, וככל שהמחשב עדכני יותר, יש לו גם יותר כניסות כאלה. עם זאת, ניתן לעשות שימוש גם במפצל USB שמתחבר למחשב ולקבל בזכותו עוד מספר כניסות. מפצל USB יגיע עם ארבע עד שמונה כניסות, לכל מי שזקוק לחבר במקביל חיבור למצלמה, לדיסק און -קי, לאייפד, לנייד ועוד. מפצלים אלה חוסכים לנו רבות בכך שכולם מחוברים לחיבור אחד ואין צורך לפזר חיבורים בכל הבית. בנוסף, ניתן לקחת את המפצל הקומפקטי הזה לכל מקום, כולל לרכב, ולעשות בו שימוש הן עבור הנייד שלנו, למחשב או לכל מכשיר נטען אחר.

מפצל USB יתרון מיתוגי

מאחר ומדובר במכשיר שימושי שכל אחד ישמח לקבל אותו ולעשות בו שימוש, ניתן להעניק אותו במתנה לעובדים וללקוחות שלנו, במסגרת אירוע חברה, תערוכה או כנס. כל זה במטרה שיהפוך למכשיר שיווקי וממותג באמצעות הדפסה של הלוגו של החברה או העסק, הדפסה של פרטי קשר – וכך הוא למעשה הופך למוצר פרסומי לכל דבר!

IMG 3509 600x452 - מפצל USB

שיווק זה כל הקסם

בימינו לא ניתן לשרוד אלמלא נדע כיצד לשווק את העסק שלנו או השירותים שהעסק מציע לקהל לקוחות רלוונטי. אחת השיטות, זאת להבדיל ממסע פרסום יוקרתי, הינו שיווק על ידי מוצרים ממותגים שמפיצים את השם והפרטים של העסק באמצעות הלוגו או הסלוגן ועל ידי גוונים שאתו העסק מזוהה. מוצרים זולים שמוענקים בהזדמנויות שונות יכולים לעשות את העבודה הזו נאמנה ולהשאיר חותם אצל כל לקוח.

מפצל USB הינו מוצר שימושי כמעט לכל אחד מקטן עד גדול, ובאותה העת שנעשה בו שימוש, הלוגו והפרטים של החברה יהדהדו אצלנו בתודעה ובכל צורך שנזדקק לשירותי החברה, נדע מיד כיצד ליצור עמה קשר.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: