"ג'ולט" מטען נייד עם טעינה אלחוטית

מק"ט: CDP 1774

"ג'ולט" מטען נייד עם טעינה אלחוטית בנפח 10,000 mAh מבית EVERCHARGE
עם צג אחוזים לחיווי סטטוס הטעינה
כולל כבל הטענה משולש: MICRO-USB / IPHONE / TYPE-C
ארוז באריזת מתנה
13.7X6.8X1.8 ס"מ

"ג'ולט" מטען נייד עם טעינה אלחוטית

אחד הטרנדים שמאפיין את עולם מכשירי הטלפונים החכמים, הינו טעינה אלחוטית באמצעות מטען אלחוטי לטלפון נייד. להבדיל מטעינה רגילה שנעשית באמצעות כבל שמחובר לשקע, טעינה אלחוטית תתבסס על העמדה של מכשיר הנייד על מצע הטעינה, בכל מקום שבו נשהה, ללא צורך בשקע של קיר או כבל שמשתרך על הרצפה. חלק מהטלפונים הניידים יתמכו בטעינה אלחוטית אולם בצורה איטית, ולכן ההמלצה היא לרכוש מטען אלחוטי איכותי שיתלווה אליכם לעבודה, לבית העסק, לרכב או לכל מקום בו תשהו זמן ממושך.

איך זה עוזר לנו ביום יום?

משטח הטעינה האלחוטי מסייע לנו מדי יום מאחר שהוא מאפשר לנו מצע נוח ופשוט שכל מה שיש לעשות זה להניח עליו את הנייד שלנו, על השולחן או על המדף, בהיעדר כל עיסוק בכבלים וללא צורך להימצא בסמוך לקיר בו יש שקעים. הנייד נטען במהרה ואתם זמינים בכל עת. למעשה עם מטען כזה אין רגע שתפספסו שיחה חשובה או שתהיו מנותקים מהעולם וזאת בטרם הזכרנו את היתרון השיווקי שלו.

כיצד הופך מטען אלחוטי למוצר פרסומי?

מטען אלחוטי לטלפון נייד נחשב למוצר פרסומי מובהק מאחר וניתן לעטר את המטען ב – הדפסת לוגו של בית העסק ולהפוך אותו למוצר לצרכי מיתוג ופרסום עבור כל בית עסק, חברה או ארגון. כאמור, כל אחד ישמח לקבל מתנה ומדובר במתנה שיש בה שימוש על בסיס קבוע. המטען יונח על השולחן בבית העסק, בבית או ברכב וכל אחד יהיה חשוף ללוגו של החברה, שמספקת את שירותיה לכל אחד. את המתנה ניתן לחלק באירועי חברה, כנסים, מועדים וחגים, לעובדי העסק, ללקוחות קיימים או ללקוחות פוטנציאלים, לספקים ועוד.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: