מחברת עסקים A5 משולבת עם מטען אלחוטי

מק"ט: CDP 4887

מחברת עסקים A5 משולבת עם מטען אלחוטי – מתנה שהיא פרקטית, יעילה, שימושית ומספקת מספר פתרונות יעילים בו זמנית- תמיד נזדקק למטען וגם למחברת קומפקטית בה נוכל לרשום רשימות, הערות, משימות וכו'. מחברת A5 עשויה מאריג איכותי משולבת יחד עם משטח טעינה אלחוטי בכריכה, בהיעדר חוטים וארוזה בתוך קופסה שחורה ומכובדת.

מחברת עסקים A5 משולבת עם מטען אלחוטי

כולנו נוטים לזכור לוגו ומותג מאחר וכל מטרתם היא להתנוסס מול העניים שלנו בכל הזדמנות. הם בדרך כלל יופיעו על מוצרים שימושיים ורלוונטיים לנו ביום יום, במסגרת העבודה, במשרד, בנסיעה, בפעילות ספורטיבית או בזמן נסיעה שלנו לחופשה – הם מלווים אותנו למעשה לכל מקום!

בנוסף, למיתוג יש תפקיד משמעותי בהצלחת העסק כשהוא מיצג את מנעד הערכים ואת מטרת העל. על ידי גימיקים ומוצרים ממותגים ניתן ליצור תדמית מקורית לעסק ולקבל יתרון גדול מול כל מתחרה אחר בשוק. על כן, כל עסק שמציע שירות או מוצר כלשהו, יבקש לנצל במסגרת אירוע, כנס או תערוכה את ההזדמנות שניתנת לו ויפרסם את המוצר או השירות שלו באמצעות אותם מוצרי פרסום וקד"מ שהוא יחלק ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים, לעובדים, ספקים וקולגות. מדובר בדרך כלל במתנות שהן בעלות יחסית זולה ולכן מאפשרות רכישה של כמות מכובדת.  

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: