מחברת A5 משולבת משטח טעינה אלחוטי

שילוב לוגו בהדפסה או בחריטת לייזר

מתנה מקורית ושימושית

מחברת בגודל A5, דפי שורה, שעל הכריכה שלה מוצב מטען אלחוטי איכותי שמיועד להטעין את הנייד במהירות מרבית. המטען מופעל באמצעות חיבור USB למחשב או לשקע USB. המחברת מגיעה בגוונים שחור, אפור וכחול והיתרון הגדול ביותר שלה שהיא ניתנת למיתוג באמצעות הלוגו של החברה. לכן אין ספק כי מדובר בשי מקורי ושימושי לכל עובד או לקוח של החברה!

מחברת A5 משולבת משטח טעינה אלחוטי

גם בימינו כל רשימת מידע, סיכום פגישה, תזכורות ורשימות, הינן חלק מחיינו שבשגרה והם יתבצעו על גבי נייר או מחברת באמצעות כלי כתיבה. נכון שרבים מאתנו מנצלים את הנייד לרישום אבל הוא עדיין לא מספק את הנוחות כפי שדף נייר מסוגל לספק לנו בצורה מידית ופשוטה. גם בשנת 2022 וכנראה שעוד כמה שנים קדימה, מחברות תהיינה עדיין הכלי הטוב ביותר לבצע רישום ספונטני ואפקטיבי. יחד עם זאת, הטכנולוגיה מסמנת תמיד אופציות שבעזרתן ניתן לשלב עוד אלמנטים גם לצד אותן מחברות, אחת מהן היא זו שלפניכם – מחברת A5 משולבת משטח טעינה אלחוטי.

גאדג'ט שיווקי לכל דבר

בכל מעמד בו חברה או בית עסק נדרשים לחלק שי לעובדים או מתנה ללקוחות, כמו במסגרת תערוכה או כנס של החברה, הם יבקשו לשלב בכך אקט שיווקי ופרסומי בעזרת מוצר שאתו יחזרו הביתה והוא יהווה גם מזכרת שימושית. ידוע כי מתנות רבות שמגיעות ממותגות ממשיכות את הפרסום שלהן בצורה עצמונית כשהן חשופות ונעשה בהן שימוש תדיר. מחברת A5 משולבת משטח טעינה אלחוטי, תהווה מתנה אידיאלית שתסקרן כל מי שיתקל בה, בזמן שהלוגו שעליה מתנוסס בגאווה ומהדהד בתודעה.

את המחברת ניתן לקחת לקורסים, לפגישות חשובות, לעשות בה שימוש במשרד ובכל מקום שרק רוצים. היא יכולה להישאר בתיק האישי עד לזמן השימוש שלה. המטען שמחובר למחברת יהווה אטרקציה בפני עצמו וסביר להניח שמתנה זו תעורר הרבה שיח ועניין – וזה בדיוק מה שאתם מחפשים!

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: