פאוור בנק סוללת גיבוי 10,000mAh משולב עם מטען אלחוטי 15W הכולל 4 כבלים מובנים וצג דיגיטלי

מק"ט: CDP 4876

מטען תומך בכל הניידים שתומכים בטעינה אלחוטית

תואם: Type-C/iPhone/Android
מידות: 150x72x18 מ"מ
צבעים: שחור

פאוור בנק סוללת גיבוי עם מטען אלחוטי

המטען הסלולרי הוא לגמרי החמצן שלנו ביום יום, ובלעדיו לא נוכל להתחבר באמת לעולם! כידוע, הסוללה של הנייד שלנו היא לב של כל העניין ובטוח שיצא לכל אחד להתעורר בבוקר ולראות שהסוללה שלו לא הוטענה כל הלילה ולהבין שכנראה משהו התקלקל במטען. התחושה שתעלה היא תסכול מידי כי – איך נהיה בקשר עם המשפחה? איך נהייה זמינים לכל מי שמחפש אותנו מהעבודה? ניתן לדמות את התחושה לכמעט אסון, כי בהיעדר הנייד שלנו אנחנו כמעט לא מחוברים לחיים עצמם.

פאוור בנק סוללת גיבוי – הוא המענה המידי ש "מציל חיים" בימינו – מטען תומך בכל הניידים שתומכים בטעינה אלחוטית. הוא יציע הטענה בכל מקרה בו המטען שלכם התקלקל או שאתם בכלל בעבודה או ברכב, בטיול – הוא תמיד שם עבורכם!

מוצר שיווקי אידיאלי

מלבד היותו סוג של עזרה ראשונה הוא מהווה מוצר קד"מ למופת! היה ואתם חברה או בית עסק, תוכלו לחלק אותו כשי שימושי בכל הזדמנות עסקית, תערוכה או כנס, לעובדים, ללקוחות שלכם ולספקים. כולם ישמחו לקבל אותו, בפרט אם הוא יהיה מעוטר בלוגו של החברה שיודפס על גב המטען. כל אחד יהיה חשוף אליו בזמן טעינה של המכשיר שלו כשהוא מונח על השולחן במשרד, ברכב, במטוס ובכל מקום. הוא תמיד יתלווה לנייד ולמעשה גם שם החברה והלוגו שלה!

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: