אוזניות בלוטוס אלחוטיות גדולות

איכות סאונד גבוהה במיוחד
אפשרות שמיעה מכרטיס זיכרון SD
רדיו מובנה
כולל דיבורית לביצוע שיחות טלפון
כולל כבל AUX
ארוז באריזת מתנה שקופה

אוזניות בלוטוס אלחוטיות גדולות

אוזניות אלחוטיות עם חיבור Bluetooth אוזניות בלוטוס הן אחד האביזרים היעילים והשימושיים שקיימים היום. מדובר באביזר משלים לנייד או למחשב שלכם שיאפשר ליהנות ממוזיקה איכותית, הרצאה או סיפור, בלי כל הסחות דעת והפרעות מהסביבה. אוזניות אלחוטיות הן אביזר ההאזנה המבוקש ביותר בעולם שמחליף את האוזניות המגושמות שמגיעות עם כבל ארוך ומסורבל.

איכות השמע באוזניות בלוטוס היא יוצאת דופן ומסייעת במיגור רעשים שנשמעים בסביבה הקרובה והרחוקה – במשרד, בזמן טיסה, בפקק אינסופי, בחלל הבית, בזמן פעילות ספורטיבית וכד'. יש להן יכולות נטרול מרשימות שמצליחות לנתק כל אחד מהחלל בו הוא נמצא ולסייע לו להתרכז בכל מה שהוא מאזין.

אוזניות ממותגות

אי אפשר שלא להתרשם מהעיצוב המינימליסטי של אותן אוזניות וכן מהעמידות שלהן. יחד עם זאת, מדובר במוצר פרסומי מובהק עליו ניתן להדפיס את הלוגו של החברה או בית העסק וכך למעשה להפוך אותן לאלמנט שיווקי אטרקטיבי במיוחד. כל זמן שהן בשימוש הן למעשה נחשפות לעיני כל כשהלוגו שלהן חשוף ובולט.

פנקו את העובדים שלכם

כאמור כל אדם שיקבל אוזניות אלה יעשה בהן שימוש תדיר בכל הזדמנות ואף יזכה לתשבחות רבות מהסביבה על העיצוב האלגנטי שלהן. על כן, הן גם אידיאליות כשי לכבוד החג או ליום הולדת של אחד העובדים. כל עובד שיקבל אותן ישמח ויוקיר את המתנה השימושית ויחוש גאווה כשהלוגו של החברה שלו מתנוסס עליהן.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: