שקע טעינה USB לרכב

מי לא צריך שקע טעינה USB לרכב? כל אחד! כיום הרכב שלנו מהווה פלטפורמה בה כולנו מבלים לא מעט שעות במהלך היום, ולכן נשמח לנצל את הזמן הזה ולהפוך אותו ליעיל. שקע טעינה לרכב עונה על הצורך הזה בדרכנו חזרה הביתה או בדרך אל העבודה או בין החוג של הילד והילדה ועוד. שכן, הרכב הופך יותר ויותר למעין משרד קטן שניתן לעשות בו שימוש עבור מגוון צרכים, זאת במקביל לנסיעה שחייבת תמיד להיות בטוחה וזהירה. זאת הסיבה שאחד המוצרים שיסייע לנו בניצול הזמן שבו אנו שוהים על הכביש, זה שקע טעינה לרכב. כדי למלא את הסוללה של הנייד שלנו, את המחשב או כל מכשיר נטען אחר, נוכל לעשות זאת באמצעות אותו שקע טעינה USB לרכב – מדובר בפריט זעיר במיוחד, אך עם הרבה שימוש!

שקע טעינה USB לרכב

מוצר פרסומי יעיל!

היום כדי להצליח לעורר בקרב לקוחות בית עסק או החברה מודעות או במטרה להרחיב את קהל הלקוחות של החברה, יש להשקיע בשיווק ופרסום העסק. אחת השיטות היעילות ביותר היא על ידי מתנות ומוצרים ממותגים שיש בהם צורך עבור כולם ושנעשה בהם שימוש יומיומי. אז נכון, שקע טעינה מממותג לרכב שעליו יתנוסס הלוגו או פרטי החברה, הוא בהחלט מוצר קידומי שכל אחד ישמח לקבל!

מתנה שתחולק באירועי חברה וכנסים

כל אחד ישמח ויוקיר את הפריט הקטן הזה שיטעין לו בכל רגע נתון את הסוללה של הנייד או שיסייע לו בהשמעת מוזיקה לפי בחירתו ועוד. את השקע טעינה USB לרכב, שהוא למעשה מוצר קידומי לכל דבר, תוכלו לחלק במסגרת אירוע חברה לקהל הלקוחות שלכם, לספקים, לעובדי החברה ועוד.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: