דיסק און קי צורני

דיסק און קי צורני שמגיע בצורה של לוגו החברה או בית העסק הינו מוצר שיווקי וקידומי מטעם החברה, שיחולק במסגרת אירוע מיוחד, כנסים, תערוכה, כשהוא מיועד לכל לקוח פוטנציאלי או כשי ללקוחות שכבר קיימים, לעובדים וגם לספקים של החברה. תכנון וייצור דיסק און קי צורני, שעליו ייחרט הלוגו של החברה, ייתן מענה מעולה לכל חברה או ארגון שרוצה להטמיע בתודעה של כלל הלקוחות את המוצרים או השירות שלה במטרה שהם ישמרו בראשם תמיד, לרבות בעת שהם זקוקים לאותו שירות. התקן נייד מעוצב שמגיע לפי התאמה, מצליח מיד להחליף את המראה הגנרי של הדיסק און קי ולהתחדש בלוק צעיר וחדשני בעל קשר ישיר לחברה.

דיסק און קי צורני

מגוון של צורות דוגמאות ורעיונות

כל ארגון או חברה שמכירים בחשיבות שיש במיתוג העסק יבקשו להזמין מוצרים ממותגים שאפשר לחלק אותם בכל הזדמנות ללקוחות או לעובדים. רוב המוצרים הם יחסית פשוטים ומגיעים באופן שאינו מעורר התפעלות כגון – עט או יומן, עליהם יהיה חרוט בלייזר או הדפסה של הלוגו של החברה או כל פרטי הקשר עמה, אך היום קיימת עוד אלטרנטיבה רעננה ומקורית שתוכל למשוך את תשומת הלב של הלקוחות והעובדים –  – דיסק און קי צורני שמגיע בהתאמה אישית!

ניתן ליצור התקן נייד זה במנעד דגמים וצורות –  בצורה של חיה, כרטיס אשראי, צמיד, פותחן, רכב ואפילו בצורה של איש המקצוע. אלטרנטיבה זו תביא לתוצאות המרביות בכל הנוגע לתוכנותיו של ההתקן ותספק לו נראות של מוצר הרבה יותר אטרקטיבי שייקשר ישירות לעסק או לארגון.

אריזה תשדרג את השי שלכם.

אריזת דיסק און קי תשדרג את הדיסק און קי ותספק לו מראה אקסקלוסיבי במיוחד, כשלצד זה נוכל לעשות בה שימושים נוספים בעתיד. האריזה תגן עליו מלחות או שחיקה ומאוחר יותר ניתן לייעד אותה כקופסה לתבלינים או קופסא לניירת. בנוסף, גם על גב האריזה ניתן לחרוט או להדפיס את הלוגו של החברה ובצורה זו למתג אותה וליצור סט מתנה יפיפה ומעניין – אריזה ומוצר ממותגים יוכלו לתת את הרושם המוצלח ביותר, להפוך את המוצר לאלמנט מקדם מכירות ברור, ובמקביל להשיג ממוצר אחד כמה וכמה שימושים.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: