דיסק און קי בצורת לוגו

דיסק און קי בצורת לוגו העסק
עשוי PVC דו מימדי
ניתן לתכנן על פי קובץ לוגו מהלקוח
נפחים מ 4 GB עד 128 GB

דיסק און קי בצורת לוגו למגוון צרכים של אחסון קבצים דיגיטליים – אחסון קבצי מוזיקה וסרטים, תמונות ומצגות מהעבודה, כל קובץ חשוב שעבדו עליו, קורס מקוון או פודקאסט מעניין וכולי – וכך להבטיח שאלה יישארו במקום בטוח מוגן ונגיש.

דיסק און קי בצורת לוגו נחשב לפריט קומפקטי ויחד עם זאת הוא מאפשר לנו לבצע מגוון של פעולות בכל מקום בו נשהה – דיסק און קי בצורת לוגו. מדובר באמצעי אחסון אפקטיבי שמאחסן בתוכו כמויות נכבדות של מידע ממוחשב כמו תמונות, קבצי וידיאו, מסמכים, הקלטות וכו' כשבמקביל אפשר לשנע אותו לכל מקום. בנוסף, הוא נחשב למוצר עיצובי וממותג משום שהוא יסייע במיתוג העסק ויחשוף את הזיקה של הצרכן עם בית העסק – כל זמן שהוא יחשוף את הלוגו של בית העסק.

מגוון היתרונות של דיסק און קי

פונקציונאליות  – מאז שהומצא שטח האחסון שלו רק גדל ויש היום דיסקים שמסוגלים להכיל כמות כפולה של מידע וזיכרון.

עמידות ושימוש נוח –  הוא לא דורש תנאי שמירה קפדניים מאחר ומדובר במוצר עמיד. אפשר לעשות בו שימוש חוזר ובמידת הצורך לאתחל אותו מחדש.

פתרון אוניברסלי – נחשב לפריט אוניברסלי וניתן לעשות בו שימוש בכל מקום ברחבי העולם, כל הנדרש זה שקע USB. הוא הופך להיות הרבה יותר רלוונטי כששוהים במרחק מהמחשב הפרטי, בזמן נסיעות ובכל מטרה שיש בה צורך בנגישות גבוהה לחומר במחשב המשרדי.

כלי פרסומי מובהק – כיום חברות רבות רואות במוצר זה אמצעי אידיאלי לפרסום ולקד"מ, זאת על ידי – דיסק און קי ממותג עם הדפסה של הלוגו שלהם וגם על ידי אפשרות ההטמעה בו של מידע פרסומי – מצגת או סרטון תדמית של החברה, תמונות של מוצרים וכל מידע רלוונטי שיכול לפרסם ולשווק את בית העסק.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    כל עסק, לרבות כשהוא רק מתחיל את דרכו בשוק, יבקש ימציא לוגו ובין השאר יבקש להשיג כמה שיותר אלמנטים חזותיים שיתאימו לתקשורת עם לקוחות. האלמנטים הללו הינם צורות, גוונים, עצמים וגם דמויות שמלוות את החברה לאורך כל פעילותה. בהיעדר לוגו שמזוהה עם החברה, החברה לא רק שאינה מבודלת כיאה ממתחריה, אלא היא גם פוגמת במראה החיצוני שלה, אינה זכירה דיו בעיני הלקוח, ולמען האמת נעדרת מכל סימן או זיהוי מסחרי מקובל. היום ניתן ליהנות ממגוון מוצרים שייעודם הינו מיתוג החברה כמו דיסק און קי שהוא מוצר שימושי לכל הדעות ומגיע בצורת לוגו החברה ומהווה כלי שיווקי נפלא –  להלן יתרונות שיווק בולטים בדיסק און קי בצורת לוגו –

    • דיסק און קי עם שימוש בלוגו כסימן מסחרי

    חלק גדול מבתי עסק הינם מזוהים על ידי הלוגו שלהם. די יהיה להבחין בסימן וי שמזוהה עם חברת נייקי המופרסמת, כך גם מותגים קטנים יותר יחזיקו בלוגו שמזוהה עמם ויבדלו את עצמם כשהם פונים לקהל הלקוחות הרלוונטי להם.

    • המסר שהעסק רוצה לשדר

    הלוגו של החברה יעביר בצורה הרבה יותר מוחשית את המסרים, הרעיונות שהוא רוצה להעביר. הוא חושף את הערכים, משקף את המקוריות וגם מעביר חווית מותג. הלוגו משדר אמינות ואיכות ועל כן הוא יימצא בכל סביבה שהעסק נמצא בה – בין אם מדובר במוצרים או בשירות שהוא מוכר או בין אם זה שי קטן וסמלי שהוא יחלק לכלל העובדים או לקהל הלקוחות.

    • העסק נתפס כאייקון

    ככל שהלוגו יבלוט, יסקרן וישלוט במרחב – כך הוא ישרת את העסק טוב יותר. ככל שהוא יופיע בצורה עקבית על מוצר שיחולק מטעם בית העסק, הוא יסייע לבנות מוניטין וזהות, כך שכל אחד יראה בו אייקון מיתוגי למדי.