דיסק און קי צורני

דיסק און קי בצורת רכב

  • דיסק און קי ב 3 מימדים בבניה מיוחדת עבור מוצר או לוגו של הלקוח עשוי מ PVC
  • הבניה נעשית על פי תמונה לוגו או קובץ גרפי של הלקוח
  • ניתן להזמין בנפחים שונים מ 4 גיגה ועד 128 גיגה

דיסק און קי בצורת לוגו החברה או בית העסק יפותח לפי הלוגו או בהתאם לכל מוצר שיווקי של החברה ויהווה מוצר קידומי שיחולק במסגרת כנסים, תערוכות ומיועדים ללקוחות פוטנציאלים או כמתנה לקוחות קיימים, לעובדים ולספקים. תכנון וייצור דיסק און קי צורני, על גביו חרוט הלוגו של החברה, יספק מענה מושלם לכל חברה או ארגון שרוצים להטמיע בתודעת כלל הלקוחות את שם החברה כדי שהשירות או המוצר יהדהד בראשם תמיד, לרבות בשעת הצורך. התקן נייד שמגיע מעוצב ובהתאמה אישית מצליח מיד לטשטש את המראה הטיפוסי והמשמים ומתהדר במראה רענן, מודרני וצעיר, שיש לו זיקה ישירה לחברה.

דיסק און קי צורני רכב
דיסק און קי צורני רכב

דיסק און קי שמגיע במגוון צורות

כל בית עסק או חברה שמבינים את החשיבות במיתוג העסק יבקשו להזמין מוצרים ממותגים שניתן לחלק אותם בכל הזדמנות ללקוחות או לעובדים. מרבית מהמוצרים הינם פשוטים ויגיעו בצורה שלא מעוררת התרגשות כלשהי כמו עט או יומן, עליהם חרוט בלייזר או מודפס הלוגו של החברה או הפרטים שלה. אולם היום יש דרך נוספת והרבה יותר מרעננת ומלהיבה שמצליחה לתפוס את כל תשומת הלב – דיסק און קי צורני שהוא בהתאמה אישית! ניתן ליצור התקן זה בצורות של חיות, כדור הארץ, כרטיס אשראי, מפתח, צמיד, בצורה של מאכל, כלי תחבורה או בצורה של בעל מקצוע מסוים. אופציה זו תמקסם מהמתקן הנייד את כל יכולותיו הנהדרות ותעניק לו מראה תלת ממדי, הרבה יותר מסקרן ויוקרתי, שקושר אותו ישירות לעסק שלכם.

תארזו את המוצר וכך תמקסמו את המתנה

אריזת דיסק און קי תשדרג את ההתקן ותעניק לו מראה יוקרתי במיוחד, כשבמקביל תוכל לשמש גם עבור צרכים נוספים. האריזה תשמור על ההתקן מרטיבות או פגיעה ובעתיד היא תוכל לשמש כקופסת תכשיטים או תבלינים. כמו כן, גם על גב האריזה אפשר לחרוט או להדפיס את הלוגו של החברה וכך למתג גם אותה וליצור מעין סט מתנה מרהיב ומקורי. בדרך זו ניתן יהיה להשיג את הרושם הטוב ביותר, להפוך את המוצר למוצר מקדם מכירות מובהק ולקבל ממוצר אחד מגוון שימושים.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: