פרש דיסק און קי צורני

דיסק און קי בצורת פרש כולל הדפסת לוגו
דיסק און קי ב 3 מימדים בבניה מיוחדת עבור מוצר או לוגו של הלקוח עשוי מ PVC
הבניה נעשת על פי תמונה לוגו או קובץ גרפי של הלקוח
ניתן להזמין בנפחים שונים מ 4 גיגה ועד 128 גיגה

 

פרש דיסק און קי צורני
דיסק און קי צורני עבור מועדון השח-מט

דיסק און קי בצורות יהווה מוצר אטרקטיבי בעבור חברה או כל בית עסק שמעוניינים לפרסם את עצמם או את שלל המוצרים שלהם – כיצד? דיסק און קי צורני הוא מוצר מקורי שמושך את העין ומשרה רושם מתחכם שמעורר סקרנות. כל חברה או בית עסק שרוצים לשווק את עצמם יוכלו לעשות את זה בעזרת מוצר קידום ומיתוג –  כמו דיסק און קי צורני שאותו מחלקים כשי לכל מי שמגיע לכנס או לתערוכה של החברה, לכלל העובדים, הספקים והלקוחות הקיימים. תכנון וייצור דיסק און קי צורני, שיכול להגיע גם בצורה של הלוגו של החברה, יהווה מענה נהדר כל זמן שמעוניינים להטמיע בלקוח, בעובד או בספק את שם החברה, המוצר או כל שירות שמסופק על ידו. דיסק און קי נחשב למוצר שיש בו שימוש רב עבור אנשים רבים וכל זמן שהוא בהישג יד הוא מהדהד בראשם.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    דיסק און קי שמגיע במגוון צורות

    כל חברה או ארגון שיודעים את גודל המשמעות של מיתוג עסק, ירצו לחלק מוצרי קידום שכאלה לכלל הלקוחות והעובדים. רוב המוצרים הם יחסית פשוטים בעלי מראה משמים ולא כובש למדי – אולם היום בעזרת דיסק און קי שיכול להגיע במנעד צורות ותבניות –  ניתן לתפוס את תשומת הלב מיד ולגרום לכל מי שמקבל אותו לגלות עניין בחברה או בשירות שלה. ניתן לייצר כיום התקנים ניידים במגוון צורות כמו מפתחות, פותחנים, מכונית, מטוס, אוטובוס, כרטיס אשראי מאכל כלשהו וכל דבר שיכול להיות בעל זיקה לחברה עצמה.

    למה לא להוסיף כבר אריזה ייצוגית?

    אם כבר בחרנו דרך יצירתית ומרעננת, חדשנית וצעירה למתג את העסק, כמו דיסק און קי צורני או עם הלוגו של החברה, למה שלא נוסיף לו אריזה ייצוגית ומעניינת, שבעצמה יכולה להיות חרוטה עם הלוגו של החברה. אריזה זו תוכל להפוך את המוצר לסופר ייחודי, כשהוא שמור ומוגן מכל פגיעה, וגם תאפשר ליהנות משימושים נוספים לאריזה כמו – קופסא למתכונים, לכפתורים, לעגילים וכולי.